Σ.Υ.Α.Τ.
Σύλλογος Υπαλλήλων Αθήνα 11/01/2022
Ασφαλιστικών Ταμείων
(ΕΤΕΑΕΠ- ΕΤΑΠ ΜΜΕ- ΤΑΥΤΕΚΩ)
IKTINOY 4 τκ : 105 52 ΑΘΗΝΑ Αρ. Πρωτ. 287
THΛ.: 210 5234194, 210 5219802
FAX: 210 5234129, 210 5219773
EMAIL: grammateia@syat.gr
WEB : http://www.syat.gr
Με ανύπαρκτα μέτρα προστασίας της υγείας και ασφάλειας εργαζόμενων και συναλλασσόμενων οι εργασιακοί χώροι του e-ΕΦΚΑ με ευθύνη της Διοίκησης εν μέσω πανδημίας και με 50.000 κρούσματα την ημέρα!
Ο Σ.Υ.Α.Τ. συμμετέχει μαζί με εργατικά σωματεία, σωματεία εκπαιδευτικών, υγειονομικών, συλλόγων γονέων, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συνέντευξη τύπου
την Πέμπτη 13 Γενάρη στις 5 μ.μ. στο υπουργείο Υγείας.
Τα σωματεία παίρνουν την υπόθεση της προστασίας της υγείας, της ζωής και των δικαιωμάτων των εργαζομένων στα χέρια τους και απαιτούν να γίνουν τώρα πράξη τα δίκαια αιτήματα που έχουν.
Οι εργαζόμενοι στον e-ΕΦΚΑ αντιμετωπίζουμε στους χώρους εργασίας μας μια απίστευτη κατάσταση χωρίς ούτε τα υποτυπώδη μέτρα προστασίας της ασφάλειας και υγείας μας εν μέσω πανδημίας. Τα μέσα προστασίας (αντισηπτικά, μάσκες, κλπ.) από την covid-19 είναι ανύπαρκτα. Ο καθαρισμός των κτιρίων είναι υποτυπώδεις ενώ σε πολλά κτίρια γίνεται μόνο μία φορά την εβδομάδα καθώς το προσωπικό καθαριότητας είναι ελάχιστο και είναι αδύνατον να καλύψει όλα τα κτίρια του e-ΕΦΚΑ. Το χρηματικό κόστος των συναδέλφων για συνεχόμενα rapid-test και pcr λόγω της ραγδαίας αύξησης των κρουσμάτων αλλά και για τα καθημερινά μέσα προστασίας (μάσκες ΚΝ95, αντισηπτικά) εξαϋλώνει τον μισθό.
Το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ, «του υπερσύγχρονου ηλεκτρονικού φορέα», εργάζεται κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα και τα κρούσματα που έχουμε σε κάθε χώρο αυξάνονται κατά δεκάδες! Παρόλα αυτά δεν εφαρμόζεται κανένα πρωτόκολλο καραντίνας για στενές επαφές στους χώρους εργασίας! Αποτέλεσμα η μετάδοση του ιού να είναι ραγδαία, με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται για τις οικογένειές μας και τη δημόσια υγεία συνολικά κάτω από την εγκληματική αδιαφορία της Διοίκησης και του αρμόδιου Υπουργείου.
Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ!
Να παρθούν τώρα μέτρα προστασίας των εργαζομένων.